ONA JE TA VÍLA

Známe se už od školky, pak se naše cesty rozešly a pak se zase našly a naše přátelství trvá do teď!

Je to jedna z těch kamarádek, kterou ve smém životě potřebujete, pomůže vám, seřve vás, podrží vás a občas i vydeptá když je to už vážně POTŘEBA.
Tohle přátelství je tak silné a upřímně vybudované, že už ho nic nepřetrhne.

Je neuvěřitelné kolik jsme toho zažily, za tak krátkou dobu a
těším se na ty naše DOSPĚLÁCKÝ zážitky a nové zkušenosti co nám naše přátelství v budoucích letech přinese.

I když už spolu nejsme každý den ve škole, ano byly to hezké roky, ale jsem ráda jak je to TEĎ.
Nesetkáváme se každý týden ani měsíc, ale prostě podle toho jak to CÍTÍME.

Vesmír mi ji poslal dolů na ZEM, protože věděl že je to ONA!
Ta VÍLA, která mi vždycky pomůže vzlétnout.

Těším se na to až mi toho SKUTEČNÉHO prince představí a upřímně doufám, že bude fajn a budeme KÁMOŠI.
Když si představím, že třeba za pár let to bude PANÍ?! NEUVĚŘITELNÉ a už teď při téhle představě břečím a mám motýlky v břiše..Nevím jak to zvládnu v tu chvíli, TAM.
Budu muset vymyslet nějkou řeč, ač to tak možná nevypadá nejsem typ člověka, kterému by nedělalo problém mluvit před lidma, bude to těžké a při každé větě co vyslovím se mi budou řítit po tváři slzy ŠTĚSTÍ.
Co pak až mi řekne že je TĚHOTNÁ?! MASAKR..Vím že ta málá bytost bude mít nejlepší mámu na SVĚTE (TETU taky samozřejmně)
Sice to už přemýšlím vážně dopředu, ale to je potřeba.
Nikdy nevíme co nám život PŘINESE.

Každé přátelství má nějaké vlny, ale aby jste to zvládli musíte být dobří surfaři 

P.S
Doufám, že ty další roky budou krásné jako do teď.
DĚKUJI TI, že jsi taková víla.Vlastně jsi taková víla přátelství, která ze svých křídel rozpráší všechnu lásku co v sobě má.

S LÁSKOU V.









Komentáře